Ο Αργύρης Πεδουλάκης μετά τη νίκη επί του ΠΑΟΚ στάθηκε και στη διαχείριση με το παιχνίδι που ακολούθησε το ματς της Ευρωλίγκας σε 36 ώρες. 

Μίλησε για τις 30 ασίστ ενώ δέχτηκε και ερώτηση που είχε να κάνει με το αν η διαφορά στη δυναμικότητα του Παναθηναϊκού με τις άλλες ομάδες στο ελληνικό Πρωτάθλημα του δημιουργεί πρόβλημα στην Ευρωλίγκα. 

Στην αρχή των δηλώσεών του είπε: “Ήταν σημαντική η διαχείριση μετά από 36 ώρες. Για 30 λεπτά είχαμε ενέργεια, ήμασταν συγκεντρωμένοι. Στο τέταρτο δεκάλεπτο χαλάρωσε το μυαλό μας ίσως και λόγω σκορ. Δεν έπρεπε να γίνει αυτό όμως. Στα τελευταία 5 λεπτά συγκεντρωθήκαμε. Ήταν ένα σχετικά εύκολο παιχνίδι λόγω και της διαφοράς δυναμικότητας των δύο ομάδων”.

Για τα 16 τρίποντα του ΠΑΟΚ είπε: “Από την εμπειρία μου, ξέρω ότι τα πιο εύκολα παιχνίδια για αυτό το επίπεδο, είναι με τις ομάδες μεγαλύτερης δυναμικότητας γιατί δεν έχεις πίεση. Στο μπάσκετ είναι μεγάλο πράγμα το «πρέπει» και η πίεση. Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα, γιατί δεν έχουμε το χρόνο να δουλέψουμε, που μπορεί να μην ταιριάζουν με τα στοιχεία των παικτών. Με ευχαριστούν οι 30 ασίστ. Υπήρχαν κομμάτια που θα μπορούσαμε να είμαστε πιο επιθετικοί. Δουλεύουμε για κάποια πράγματα που θα πάρουμε στα επόμενα παιχνίδια της Ευρωλίγκας”.

Ρωτήθηκε για την απόσταση του Παναθηναϊκού από τις άλλες ομάδες της Ελλάδας και αν αυτό, του δημιουργεί θέμα στην Ευρωλίγκα. Σχολίασε ότι: “Με αυτό ζει ο Παναθηναϊκός αρκετά χρόνια. Δεν είναι εδώ ο χώρος για να μιλήσουμε για τα προβλήματα του ελληνικού μπάσκετ. Έτσι όπως έχει γίνει η Ευρωλίγκα είναι πολύ δυνατή φέτος. Έχει 7 διαβολοβδομάδες. Το πρόγραμμα είναι δύσκολο. Δεν είμαστε έτοιμοι να κάνουμε δυνατές προπονήσεις, γι’ αυτό και χρησιμοποιούμε, το ελληνικό πρωτάθλημα για να κάνουμε πράγματα. Δεν έχουμε επιλογή. Φαίνεται ότι δεν είναι σωστό, αλλά το κάνουμε, γιατί έτσι πρέπει”.

Τέλος σχετικά με τη ζώνη του ΠΑΟΚ στην τέταρτη περίοδο και αν αυτή προβλημάτισε την ομάδα του απάντησε πως: “Απέναντι στη ζώνη, προσπαθήσαμε να δώσουμε ροτέισον σε όλους. 36 ώρες ανάμεσα σε δύο παιχνίδια είναι επικίνδυνα για τη σωματική ακεραιότητα των παικτών. Μόλις μπήκαν κάποια συγκεκριμένα παιδιά, με τα στοιχεία για να αντιμετωπίσουν τη ζώνη, τελείωσε κιόλας. Ήταν καλό όμως, για να το δούμε στη συνέχεια και τα λάθη που κάναμε”.

window.fbAsyncInit = function() {
FB.init({
appId : ‘1625924114309819’, // App ID
status : true, // check login status
cookie : true, // enable cookies to allow the server to access the session
xfbml : true, // parse XFBML
version: ‘v2.12’
});

$(“body”).trigger(“FacebookInit”);

// Additional initialization code here
//Used for Auto Login Facebook
//CheckFBStatus();
};

// Load the SDK Asynchronously
(function(d){
var js, id = ‘facebook-jssdk’, ref = d.getElementsByTagName(‘script’)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(‘script’); js.id = id; js.async = true;
js.src = “http://connect.facebook.net/el_GR/all.js”;
ref.parentNode.insertBefore(js, ref);
}(document));

function getPageLoadTime() {
if (typeof(performance) !== ‘undefined’ && typeof(performance.timing) == ‘object’) {
var timing = performance.timing;

// fall back to less accurate milestones
var startTime = performance.timing.redirectStart ||
performance.timing.fetchStart ||
performance.timing.requestStart;
var endTime = performance.timing.domContentLoadedEventEnd ||
performance.timing.domInteractive ||
performance.timing.domComplete ||
performance.timing.loadEventEnd;

if (startTime && endTime && (startTime < endTime)) {
return (endTime – startTime);
}
}

return 'data not available';
}

/* Added 1.12.15 Adr.Chr. request */
/*Removed 9.1.17 Adr.Chr. request
var addthis_config =
{
data_track_addressbar: true
}
*/

Περισσότερα Εδω!